امروز دوشنبه ,۱۸ اسفند ۱۳۹۹
دوشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۱
سرویس : زنجان
کد خبر : ۱۸۰۶۸۷
گزارشگر : ۸۷
از طریق سامانه سامد انجام گرفت :

پاسخگویی به درخواست های 14 نفر از متقاضیان

(دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹) ۱۵:۱۱

درراستای اجرای نظام مند مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی مبنی بر استمرار تعامل با مردم و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استانی های عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد ) و از طریق تلفن 111 بصورت مستقیم تماس های هم استانی های عزیز را پاسخ دادند.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد ، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ، صبح امروز برای سومین بار در سالجاری از ساعت 8:30 الی 10 صبح از طریق سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد ) در دفتر  بازرسی استانداری زنجان پاسخگوی شهروندان استان زنجان شد .

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: در مدت زمان یک ساعت ونیم  حضور در سامانه سامد به درخواست های  14 نفر از طریق تلفنی پاسخگویی ودستور رسیدگی به مشکلات آنها صادر شد .

وی افزود :در خواست تحت حمایت قرار گرفتن ، درخواست تسهیلات اشتغال زایی ، تسهیلات قرض الحسنه ، مشکلات مسکن وتقدیر وتشکر از کمیته امداد استان از جمله در خواست های افراد تماس گیرنده با سامانه 111 بود .

صفری تاکید کرد علاوه برحضور در سامانه سامدو سفرهای شهرستانی، دیدارهای مردمی در قالب ملاقات عمومی روزهای پنجشنبه هر هفته در اداره کل کمیته امداد استان دایر می باشد ومددجویان ومراجعه کنندگان می توانند در این ایام  بصورت مستقیم و چهره به چهره مشکلات ودرخواست های خود را با مدیر کل استان مطرح نمایند.انتهای پیام

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید