به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امداد، عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجانغربی
گفت: با توجه به رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت مددجویان، جلوگیری از تجمعات در شرایط
فعلی، تحقق سیاستهای کمیته امداد، عدالت محوری، تکریم ارباب رجوع، تحقق میز خدمت الکترونیکی،
ارائه خدمات امداد در تمامی بخش ها و براساس برنامهریزیهای انجام شده زمینه ارائه
الکترونیکی ۲۶ خدمت کمیته امداد فراهم شده است.
وی ادامه داد: این خدمات الکترونیک در حوزههای مسکن، بهداشت و
درمان، مشاوره، حمایتهای خاص، کمک هزینه ازدواج، فرهنگی، ارائه تسهیلات، وام و اشتغال
صورت میپذیرد.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجانغربی بیان
کرد: مددجویان با مراجعه به آدرس اینترنتی e.emdad.ir و
درج کد ملی و شماره شناسنامه، وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست کنند.
وی افزود: پس از حداکثر یک ساعت درخواست
ثبت شده بهصورت هوشمند به کارتابل درخواستها ارسال و اقدامات مقتضی در این راستا
انجام خواهد شد.
سهندی بیان کرد: امکان رهگیری و مشاهده
وضعیت درخواست توسط مددجویان از طریق این سامانه وجود داشته و مددجویان میتوانند
با مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور و ثبت اطلاعات خود، از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست
خود مطلع شوند.
.وی با اشاره به آگاهسازی لازم در رابطه
با خدمات الکترونیکی به مددجویان تحت حمایت، یادآور شد: خدمات الکترونیکی مذکور از
طریق بروشور، بنر، مصاحبههای استانی و شهرستانی متعدد به اطلاع مددجویان کمیته امداد
آذربایجانغربی رسیده است.
انتهای پیام