امروز پنج شنبه ,۸ آبان ۱۳۹۹
شنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۳
سرویس : خراسان رضوی
کد خبر : ۱۷۶۱۴۲
گزارشگر : ۸۵

روابط عمومی حلقه اتصال بین مطالبات و پاسخگویی است

(شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹) ۰۹:۵۳

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: روابط عمومی ها در واقع حلقه اتصال بین مطالبات مردم و پاسخگویی به آنها هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با اعلام اینکه یکی از آسیب های اداری بخشنامه محوری است، ادامه داد: در دستگاه های اداری به جای اینکه به فکر حل مساله مردم باشیم بیشتر به فکر بخشنامه و کاغذبازی های اداری هستیم .
وی با بیان اینکه کارکنان باید در دستگاه اداری پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع را انجام دهند، ادامه داد:  روابط عمومی ها بایدزمینه ای را برای بهبود فضای کسب و کار فراهم کنند.
وی با اعلام اینکه اکنون حدود ۲۰۰ هزار خانوار از کمیته امداد خراسان رضوی خدمات دریافت می کنند،اظهار کرد: متاسفانه با توجه به شرایط پیش آمده مراجعات مردم به کمیته امداد بیشتر شده که این امر حاکی از شکاف اقتصادی وفاصله طبقاتی بالا ست.
آسوده ضمن دعوت از عموم مردم و دستگاه های اجرایی استان به منظور کمک به نیازمندان یادآور شد: در کمیته امداد همه می توانند نقش آفرینی کنند و خدمت در این نهاد منحصر به کارکنان این نهاد نمی شود.
شایسته ذکر است: در این مراسم توسط این شورا از خدمات ۳۰ ساله سید غلامرضا موسویان مدیر روابط عمومی کمیته امداد خراسان رضوی تقدیر شد.
انتهای پیام

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید