امروز سه شنبه ,۱۹ فروردین ۱۳۹۹
سه شنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۴
سرویس : کردستان
کد خبر : ۱۷۴۰۰۲
گزارشگر : ۱۰۱
باهدف پیشگیری از کرونا

روش‌های الکترونیکی رسیدگی به درخواست‌های نیازمندان و مددجویان کمیته امداد اعلام شد

(سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۰:۵۴

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان روش‌های الکترونیکی جایگزین مراجعات حضوری نیازمندان و مددجویان کمیته امداد باهدف پیشگیری از کرونا را اعلام کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمد رسول شیخی زاده، بابیان اینکه باهدف پیشگیری از بیماری کرونا و همگام با برنامه‌های وزارت بهداشت این نهاد نسبت به ایجاد روش‌های جایگزین مراجعات حضوری نیازمندان و مددجویان اقدام نموده، اعلام کرد: در این جهت روش‌های ارتباط تلفنی، نرم‌افزاری و سامانه الکترونیکی برای پیگیری درخواست‌های مردمی و مددجویان در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: استفاده از این روش‌ها می‌تواند در کاهش مراجعات غیرضروری موثر باشد و همچنین امکان رسیدگی سریع‌تر به امورات مددجویان را فراهم کند.

شیخی زاده بابیان اینکه کلیه مددجویان می‌توانند درخواست‌های ضروری خود را از طریق سامانه درخواست دهی اینترنتی به آدرس (e.emdad.ir) ارسال و ثبت کنند، گفت: در این زمینه اولویت با مشکلات معیشتی و درمانی است و از طریق این سیستم امکان بارگزاری مدارک و مستندات نیز امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: درصورتی‌که امکان دسترسی مددجویی بنا بر دلایل فنی و یا دسترسی شبکه‌ای به آدرس سایت اعلام‌شده (e.emdad.ir) وجود نداشته باشد، افراد نیازمند ومددجویان می‌توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی با شماره 096887 از طریق پیام صوتی و تلفنی درخواست‌های خود را اعلام کنند.

  مدیرکل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: پیام‌های ضبط‌شده باید حاوی بیان مشکل، آدرس و شماره تلفن و ذکر مشخصات باشد بعد از ثبت شدن یک شماره پیگیری در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد و جهت بررسی و اعلام نتیجه به مسئول مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

وی افزود: سالمندان و کسانی که امکان استفاده از این روش‌ها را ندارند می‌توانند با کمک نزدیکان و یا تماس با شماره تلفن‌های مستقیم این نهاد، پیگیر امورات خود باشند و مشاوره و راهنمایی لازم را از طریق کارکنان این نهاد دریافت کنند.   

      انتهای پیام/

 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید