امروز شنبه ,۱۶ آذر ۱۳۹۸
دوشنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۵
سرویس : مازندران
کد خبر : ۱۷۱۴۰۵
گزارشگر : ۱۰۵
مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امدادمازندران:

در طرح میز رسیدگی به شکایات ، مشکلات 579 مددجوی تحت حمایت مازندران پیگیری شد

(دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸) ۰۸:۴۵

مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد مازندران گفت: از طریق نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان مشکلات 579 مددجوی تحت حمایت در بخش های خودکفایی، عمرانی و طرح میز رسیدگی به شکایات طی شش ماهه نخست امسال پیگیری شده است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد مازندران، محسن قاسمی طالشی مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد مازندران اظهار داشت: نظارت در کمیته امداد برای ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان و کاهش دغدغه خدمت‌رسانی با اهمیت است.

وی با اشاره به ایجاد طرح "میز رسیدگی به شکایات" در ادارات کمیته امداد مازندران افزود: در این طرح همکاران حوزه نظارت و بازرسی با حضور در ادارات کمیته امداد در سطح استان مشکلات مددجویان را بررسی و برای رفع آنها اقدام می کنند.

مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امدادمازندران تصریح کرد: از مجموع بررسی های انجام شده 330 مورد از درخواست های مددجویان مازندرانی در بخش های جهیزیه، عمرانی، کمک موردی، اشتغال، فرهنگی، درمانی، حقوقی، کارگشایی، لوازم خانگی از طریق " میز رسیدگی به شکایات " طی شش ماهه نخست امسال بوده است.

وی گفت: یکی از وظایف نظارت و بازرسی در کمیته امداد مازندران ایجاد آرامش،امنیت خاطر ، رضایت مددجویان و خدمت رسانی مطلوب به آنها است.

قاسمی با تقدیر از همراهی و مشارکت مردم نیکوکار استان در راستای خدمت رسانی به نیازمندان خاطر نشان کرد: چنانچه مراجعان در مورد اقدامات و فعالیت های کمیته امداد استان سئوال و یا خواسته ای دارند، می توانند به ادارات کمیته امداد درشهرستانها مراجعه و یا با خط ارتباطی ۳۳۲۵۶۶۸۸و یا از طریق سایت امدادmzn-mpc@emdad.ir موارد خود را بیان کنند.

انتهای پیام

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید