امروز جمعه ,۱۵ آذر ۱۳۹۸
چهارشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۹
سرویس : کرمانشاه
کد خبر : ۱۷۱۳۸۵
گزارشگر : ۹۵

پاسخگویی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه به مردم از طریق سامانه سامد

(چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸) ۱۳:۱۹

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ارتباط مردمی مسئولان در بستر سامانه سامد، گفت: مدیر کل این نهاد با حضور در واحد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) تعدادی از درخواست‌ها و نظرات مردمی را به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ را پاسخگویی کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، مرتضی حسینی فر، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مدیر کل این نهاد در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی روز گذشته در واحد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت.

حسینی فر با بیان اینکه این سامانه به منظور تعامل آسان مردم و دولت و از طریق خط تلفن 111 صورت می گیرد، عنوان کرد: محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از طریق این سامانه تلفنی، جوابگوی سؤالات و درخواست های  مردم  استان بوده و مشکلات و درخواست های مطرح شده را بررسی کرد.

وی تصریح کرد: بیشترین درخواست های مطرح شده در این سامانه در زمینه پیگیری امور وام های قرض الحسنه، ایجاد اشتغال و.. بوده است.

شایسته ذکر است، کمیته امداد استان کرمانشاه در جشنواره شهید رجایی که در شهریور امسال برگزار شد به دلیل اقدامات خوب در زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان به عنوان دستگاه برتر از سوی دولت شناخته شد.

انتهای پیام/

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید